Anxiety
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Warlock Demonology - Raider ACCEPTED

+2
Gnarzz
Olavik
6 posters

Gå ner

Warlock Demonology - Raider ACCEPTED Empty Warlock Demonology - Raider ACCEPTED

Inlägg  Olavik tor 9 sep - 18:19:43

Tja!
Jag heter Oskar och bor i Täby i ett litet hus med familjen och massor med kattungar för tillfället. Går i skolan eller gymnasiet rättare sagt.Så jag spelar inte så mycket under just dagen men senare typ runt 17-18 tiden, för man måste ju göra läxor som lärarna skyfflar över en med. Men är oftast mer aktiv på helgerna och lov då man har lite mer tid på att sova. Är väldigt taggad på att köra Raids tycker det är sjuk roligt. Så jag kommer ju att försöka vara med i så många Raids som jag bara kan.

Min Karaktär Olavik .... ja vad ska man säga. Jag har spelat Destruction warlock ett tag var ganska kul. Men ville också pröva på något annat än det. Och det blev helt enkelt Demonology.Har inte spelat det allt för länge men jag har ju spelat det medan jag levlade upp honom så är rätt så van med det. Har också en alt fast den levlar jag bara på när jag inte har något att göra.

Jag har inte riktigt haft tid för att Raida ordentligt på Olavik har haft massor med saker i skolan som man måste klara av. Skulle ha Raidat med en kompis Guild men det la ner. Har hittills bara kört en ToC. Har kört lite Icc 25-manna men vi kom bara till tredje bossen. Har inge problem med att lära mig saker och lär mig oftast snabbt.

Ja, jag skulle vilja joina er för att två av mina kompisar är med i ert Guild. Och dem har rekommenderat er och säger att ni är roliga att köra med. Plus så är ni Svenskar och det skulle vara kul att testa köra med er har bara haft Engelska Guild.

Om det finns något mer ni vill veta, fråga på bara. :3


Senast ändrad av Olavik den tor 9 sep - 18:25:06, ändrad totalt 1 gång

Olavik

Antal inlägg : 3
Join date : 10-09-09

Till överst på sidan Gå ner

Warlock Demonology - Raider ACCEPTED Empty Sv: Warlock Demonology - Raider ACCEPTED

Inlägg  Gnarzz tor 9 sep - 18:20:51

Jag känner honom Irl.

Riktigt skön person att lira med, han kan sin sak, och ja, han är inte mentalt handikappad. :p

*Vote*


Very Happy

Gnarzz

Antal inlägg : 20
Join date : 10-09-07
Age : 30

Till överst på sidan Gå ner

Warlock Demonology - Raider ACCEPTED Empty Sv: Warlock Demonology - Raider ACCEPTED

Inlägg  Drakin tor 9 sep - 19:24:19

Dett var en bra och ärlig apply. Tycker vi tar in grabben och ser vad han går för.

Love drakin

Drakin

Antal inlägg : 8
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

Warlock Demonology - Raider ACCEPTED Empty Sv: Warlock Demonology - Raider ACCEPTED

Inlägg  wasabiie tor 9 sep - 20:00:01

kan inte göra annat än att hålla med drakin där
wasabiie
wasabiie
Admin

Antal inlägg : 42
Join date : 10-09-07

https://anxiety.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Warlock Demonology - Raider ACCEPTED Empty Sv: Warlock Demonology - Raider ACCEPTED

Inlägg  Olavik fre 10 sep - 23:24:07

Tackar ;3

Olavik

Antal inlägg : 3
Join date : 10-09-09

Till överst på sidan Gå ner

Warlock Demonology - Raider ACCEPTED Empty Röstning

Inlägg  Bodyhump lör 9 okt - 0:47:13

Men va faan då.

Du må vara en duktig spelare, men vi vill inte ha societetsgrodor från TÄBY i Anxiety.

Dags för röstning:

Jag röstar:

NEJ......HA!

Bodyhump

Antal inlägg : 12
Join date : 10-09-30

Till överst på sidan Gå ner

Warlock Demonology - Raider ACCEPTED Empty Sv: Warlock Demonology - Raider ACCEPTED

Inlägg  Rubbaderunar lör 9 okt - 1:32:11

HAHAHAHA Subba så du säger Razz
Rubbaderunar
Rubbaderunar

Antal inlägg : 9
Join date : 10-09-08
Age : 29
Ort : Gnesta

Till överst på sidan Gå ner

Warlock Demonology - Raider ACCEPTED Empty Sv: Warlock Demonology - Raider ACCEPTED

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet