Anxiety
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Craine Unholy/frost dps Dk - raider ACCEPTED

5 posters

Gå ner

 Craine Unholy/frost dps Dk - raider ACCEPTED Empty Craine Unholy/frost dps Dk - raider ACCEPTED

Inlägg  Craine lör 11 sep - 0:30:14

Vem är du?
Mitt namn är Martin, jag blir 17 år den 29:e september och bor en ungefär en timme utanför Stockholm.
Jag pluggar teknik för andra året i gymnasiet. Jag kan tre språk; Svenska, Engelska och en del Tyska.
Är halvt ungersk, men vännerna kallar mig för Polack.
Mina största intressen är att lira elbas (kan vara en riktig jävla pina när man sitter i en Skype konv med mig) och spela WoW såklart.
Jag har spelat wow ett bra tag nu. Började i vanilla, men då var jag bara en noobig p12a som varken kunde något om raiding eller om min egen class. I TBC började jag däremot att spela lite mera seriöst.

Character Information.
Jag mainar en Unholy dk, kan även lira frost dps ifall det är mer eftertraktat. Jag kan väll ett och annat om Dk, har mest raidat på min paladin, men det ska nog inte vara något problem.
Min Dk har hyfsad gear, men den kan helt klart bli bättre.
PvE Erfarenhet.
Jag började att raida i TBC. Körde de flesta raids i TBC på min prot paladin, de enda jag aldrig körde var Grull, Maggy och Sunwell.
I Wotlk har jag kört allt förutom Ulduar. Har däremot inte kommit så långt i ICC. Har endast tagit ner 7/12 bossar.

Guild Historia.
Har knappt varit med i några raiding guilds. Det enda bra raidguildet jag har varit med i var Tastefull pain på agamaggan. Körde med dom från TBC, men lämnade dem i early Wotlk.



Varför oss?
Min vän Tor/Gnarzz gick med i ert guild rätt så nyligen. Han tycker att det är ett bra guild och han trivs med medlemmarna. Han tipsade mig om att göra en app till guildet.
Eftersom jag inte har varit med ett bra raiding guild på ett tag, så kan det vara rätt så kul att gå med i ett igen.
Några sista ord?
Det finns inte speciellt mycket mer att tillägga förutom att jag gillar att vara delaktig i ett bra raiding Guild. Att få vara och hjälpa till med ett guilds progress är det bästa jag vet.

Tack för att ni tog tiden att läsa min app. Väntar ivrigt på en respons 
Och om det skulle möjligtvis finnas mer ni behöver veta, säg bara till, ifall jag skulle ha glömt något. 

Här har ni dessutom min Armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Agamaggan&cn=Craine

Craine

Antal inlägg : 4
Join date : 10-09-11
Age : 30
Ort : Täby

Till överst på sidan Gå ner

 Craine Unholy/frost dps Dk - raider ACCEPTED Empty TUUUT TUUUT

Inlägg  Gnarzz lör 11 sep - 0:32:38

En av mina bästa irl vänner. Kört med honom sen vanilla och han är definitivt en bra raider, gör sitt bästa för att progressa och läser på tactics för att lära sig.
Han är även en sjukt rolig person att köra med, speciellt eftersom det verkar alltid bugga för honom, skadeglädje är det bästa Very Happy

Men definitivt *vote* Smile

Gnarzz

Antal inlägg : 20
Join date : 10-09-07
Age : 30

Till överst på sidan Gå ner

 Craine Unholy/frost dps Dk - raider ACCEPTED Empty Sv: Craine Unholy/frost dps Dk - raider ACCEPTED

Inlägg  dixiane lör 11 sep - 1:10:52

Skulle gärna vilja se din frost gear/spec. Och tycker du ska byta ut Herbalism mot ett profession som du får ut mer dps av. Har du ingen bra frost specc så säg till så ska jag hjälpa dej.

dixiane

Antal inlägg : 2
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

 Craine Unholy/frost dps Dk - raider ACCEPTED Empty Sv: Craine Unholy/frost dps Dk - raider ACCEPTED

Inlägg  Urgabluff lör 11 sep - 8:08:30

Ja Frost ger och spec vore fint då vi redan har en väldigt aktiv unholy.

Urgabluff

Antal inlägg : 33
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

 Craine Unholy/frost dps Dk - raider ACCEPTED Empty Sv: Craine Unholy/frost dps Dk - raider ACCEPTED

Inlägg  wasabiie lör 11 sep - 11:33:07

jag tkr vi gör så att vi tar in dig som unholy just för stunden, tills du har vapen och gear till att gå frost.

dessutom har du juh en vän i guilden, kul att spela tillsammans :>
wasabiie
wasabiie
Admin

Antal inlägg : 42
Join date : 10-09-07

https://anxiety.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

 Craine Unholy/frost dps Dk - raider ACCEPTED Empty Sv: Craine Unholy/frost dps Dk - raider ACCEPTED

Inlägg  Craine lör 11 sep - 12:21:58

Fan va gött! Tack så mycket Smile

Craine

Antal inlägg : 4
Join date : 10-09-11
Age : 30
Ort : Täby

Till överst på sidan Gå ner

 Craine Unholy/frost dps Dk - raider ACCEPTED Empty Sv: Craine Unholy/frost dps Dk - raider ACCEPTED

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet