Anxiety
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Drant Enhancement /elemental shaman - Raider

+4
Qwissanii
Gnarzz
Olavik
Drant
8 posters

Gå ner

Drant Enhancement /elemental shaman - Raider Empty Drant Enhancement /elemental shaman - Raider

Inlägg  Drant mån 13 sep - 20:44:43

Hej!
jag heter Jesper och bor i Vallentuna med min familj. jag går i gymnasiet men har ändå tid att spela ganska mycket men det blir mest på kvällarna runt 18:00. Jag har kört icc ganska många gånger men inte kommit längre än festergut och rotface. jag tycker raiding är kul och gör det gärna Smile aldrig raidat med elemental specen då jag inte har bra gear än, så kör mest enhancemet för tillfället. Jag kommer försöka komma med i så många raids som jag kan komma in i och jag tackar inte ja till en raid om jag vet att jag inte kan komma.

Min karaktär är en ko.... och det finns inte mycket mer att säga om den. mina gems är gemade för att slå hårt och snabbt Very Happy mina glyphs för att hjälpa min dps på bästa sätt. jag kan spela min klass men är inte alltid säker när jag ska andvända bloodlust då det alltid i olika i alla raids Razz jag har en alt som jag levlar ganska mycket för tillfället.

Jag har raidat ToC 10/25 och ICC 10/25 till fester och rotface tidigare.

Jag lämnade mitt gamla guild då det var ganska dött... och mina 4 kompisar har nu joinat er och säger att det är kul att vara med er och tipsar mig om att joina Smile samtidigt som det verkar nice att raida med svenskar Very Happy

Det var nog allt, fråga gärna om ni vill något.



Drant

Antal inlägg : 3
Join date : 10-09-13
Age : 30
Ort : vallentuna

Till överst på sidan Gå ner

Drant Enhancement /elemental shaman - Raider Empty Sv: Drant Enhancement /elemental shaman - Raider

Inlägg  Olavik mån 13 sep - 22:27:44

En riktigt härlig kompis Very Happy

Och inte fan är han dålig, vet vad han håller på med och agerar inte som en död zombie från Half-Life.

Vote eller vad man nu skriver :3

Olavik

Antal inlägg : 3
Join date : 10-09-09

Till överst på sidan Gå ner

Drant Enhancement /elemental shaman - Raider Empty Sv: Drant Enhancement /elemental shaman - Raider

Inlägg  Gnarzz tis 14 sep - 8:18:18

Ytterligare en skön snubbe att köra med. Han gör allt för guildet utan att tveka skulle jag säga. Säger ni till honom att han måste köra en viss spec, gör han nog det. Han kan sina tactics och kör väldigt bra, har inte sett honom faila i några raids faktiskt, han lär sig sjukt snabbt. Det skulle vara kul om han kom med faktiskt, oavsätt vilken spec. För han är irl kompis med craine, olavik, mig (Gnarzz) och oliviera. Då är vi alla i samma guild och kör tillsammans, vilket har varit ett mål för oss alla på sistone.

Han har min vote. Smile

*vote*

Gnarzz

Antal inlägg : 20
Join date : 10-09-07
Age : 30

Till överst på sidan Gå ner

Drant Enhancement /elemental shaman - Raider Empty Sv: Drant Enhancement /elemental shaman - Raider

Inlägg  Qwissanii tis 14 sep - 18:14:23

NEJ NEJ OCH ÅTER NEJ! bara en Jesper per guild och i denna guilden är det jag! så sorry!Sad

Qwissanii

Antal inlägg : 25
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

Drant Enhancement /elemental shaman - Raider Empty Sv: Drant Enhancement /elemental shaman - Raider

Inlägg  Gnarzz tis 14 sep - 18:19:38

Qwissanii skrev:NEJ NEJ OCH ÅTER NEJ! bara en Jesper per guild och i denna guilden är det jag! så sorry!Sad

Han kallas för Peppe. Han heter bara jesper, men alla som känner honom kallar honom Peppe. Så i teorin, så är du den ända jesper. Smile

Gnarzz

Antal inlägg : 20
Join date : 10-09-07
Age : 30

Till överst på sidan Gå ner

Drant Enhancement /elemental shaman - Raider Empty Sv: Drant Enhancement /elemental shaman - Raider

Inlägg  Craine tis 14 sep - 19:55:07

Peppe. Snubben som hatar mörtar!
Skit trevlig snubbe, rekommenderar han stort!

Craine

Antal inlägg : 4
Join date : 10-09-11
Age : 30
Ort : Täby

Till överst på sidan Gå ner

Drant Enhancement /elemental shaman - Raider Empty Sv: Drant Enhancement /elemental shaman - Raider

Inlägg  Qwissanii tis 14 sep - 20:16:58

hmm....kanske då då!(btw strunta i mina inlägg! i r not important!)

Qwissanii

Antal inlägg : 25
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

Drant Enhancement /elemental shaman - Raider Empty Sv: Drant Enhancement /elemental shaman - Raider

Inlägg  Urgabluff ons 15 sep - 0:58:21

Klart du ska ha en invite så vi får se om du håller vad dom lovar Smile


Accepted hojta på en officer ingame

Urgabluff

Antal inlägg : 33
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

Drant Enhancement /elemental shaman - Raider Empty Sv: Drant Enhancement /elemental shaman - Raider

Inlägg  Drant ons 15 sep - 6:57:28

tackar! Very Happy jag ska inte svika er Smile

Drant

Antal inlägg : 3
Join date : 10-09-13
Age : 30
Ort : vallentuna

Till överst på sidan Gå ner

Drant Enhancement /elemental shaman - Raider Empty Röstning

Inlägg  Bodyhump tor 30 sep - 23:46:13

Jag röstar:

NEJ!!...HA!

Bodyhump

Antal inlägg : 12
Join date : 10-09-30

Till överst på sidan Gå ner

Drant Enhancement /elemental shaman - Raider Empty Sv: Drant Enhancement /elemental shaman - Raider

Inlägg  Friterad fre 1 okt - 17:39:45

ÅNEJ! Har bodyhump hittat forumet?! Suspect confused pig monkey Shocked

Friterad

Antal inlägg : 5
Join date : 10-09-12
Age : 33
Ort : Umeå

Till överst på sidan Gå ner

Drant Enhancement /elemental shaman - Raider Empty Sv: Drant Enhancement /elemental shaman - Raider

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet