Anxiety
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Farmarbosse Elemental/Resto Shaman Accepted

4 posters

Gå ner

Farmarbosse Elemental/Resto Shaman Accepted Empty Farmarbosse Elemental/Resto Shaman Accepted

Inlägg  Bosse tis 12 okt - 22:41:07

Vem är du? Jag heter Per Mattsson
Ålder? Är 21 år gammal
Vilka dagar/tider kan du raida? Jag kan Raida alla dagar en så länge är arbetslös just nu
hur stabil är din dator/uppkopling? har nyss köpt mig en ny dator med nividia gt240 4gig ram och en AMD athlon(tm) X2 255 processor (2 CPUs) 3.1GHz Jag har 24 mbs internet




Character Information.
Varför du gemmat som du gjort? Jag har gemmat ca 50/50 sp och haste för att kunna få snabba spell cast och mer skada.
Vilka glyphs använder du? totem of wrath, Flame shock, Lava, Astral recall, Renewed life och Water Shield
vilka professions har du, om du inte har några varför? Jag Har Mining 450 och Herb 41 har inte orkat herba.
Armory länk! svarar inte på aplys utan fungerande länk!
För mig visar den mitt pvp gear hoppas den visar mitt pve gear när ni ska kolla


Vet du hur man spelar din klass? ja jag vet hur man spelar Ele och Resto
Har du bra koll på någon annan klass med? Lite på warlocks holer på att lvla en nu
vilka alts har du? Warlock lvl 42 fast på en annan server Laughing Skull



PvE Erfarenhet.
Berätta om vad du raidat om du applyar för Raider plats? Jag Har Raidat som Elemental mest men om det krisar sig med healers så kan ja hoppa in som healer istället
Har du något vi borde vara imponerade över? Nej tror jag inte



Guild Historia.
Berätta varför du lämna din förra guild. jag har lämna många guilder oftast för att ingen kommer när det är raid inte än Raid leader bruka komma sen när vi wipar tex på 4 bossen så blir alla skit sura och lämnar ingen som vill fortsäta.



Några stora du vart med i? Nja det var väll Dreamwalker på laughing skull när ja spela på den servern



Varför oss? Vill Joina er för ni verkar vara en seriös guild och sen är det trevligt med svenskar=)
Varför vill du joina just oss? Vad vill du få ut av att vara med i våran guild? ja som jag sa förut, verka va seriös och ni har fasta raid tider som oftas inte mina föra guilder inte har haft


Är du beredd att komma förberedd till raids, påläst, upflaskad, och med egen buffmat? Ja det är jag

Är du beredd att wipa på progresraids? Yes det är jag

Några sista ord? jag hoppas får komma med i guilden er ska försöka inte göra er besviken.

Något du vill tillägga som inte täcks i dom första frågorna? nej

Känner du någon i guilden som kan rösta för dig? nej

Bosse
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Farmarbosse Elemental/Resto Shaman Accepted Empty armory

Inlägg  FarmarBosse tis 12 okt - 22:54:13


FarmarBosse

Antal inlägg : 3
Join date : 10-10-12

Till överst på sidan Gå ner

Farmarbosse Elemental/Resto Shaman Accepted Empty Sv: Farmarbosse Elemental/Resto Shaman Accepted

Inlägg  Drakin tis 12 okt - 23:38:56

Jag skulle vilja veta din raid history men för övrigt bra apply Smile

Drakin

Antal inlägg : 8
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

Farmarbosse Elemental/Resto Shaman Accepted Empty Sv: Farmarbosse Elemental/Resto Shaman Accepted

Inlägg  FarmarBosse tis 12 okt - 23:44:38

I icc har jag bara gjort blood prince som längst i 25 gjorde det med IMP fick följa med som alt min bror är med i den guilden.

FarmarBosse

Antal inlägg : 3
Join date : 10-10-12

Till överst på sidan Gå ner

Farmarbosse Elemental/Resto Shaman Accepted Empty Sv: Farmarbosse Elemental/Resto Shaman Accepted

Inlägg  Urgabluff ons 13 okt - 12:03:14

Tycker det ser helt ok ut. Accepted.

Urgabluff

Antal inlägg : 33
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

Farmarbosse Elemental/Resto Shaman Accepted Empty Röstning

Inlägg  Bodyhump ons 13 okt - 23:11:26

Jahapp...här har vi en ny faan, girig är du säkert också.....eller du ÄR girig med all säkerhet.

Ingen människa med självaktning skulle någonsin annars döpa sig till "Farmarbosse", lite bögigt tycker jag. Och bögar vill vi INTE ha i Guilden.

Dags för röstning:

Jag röstar:

NEJ.......HA!

Bodyhump

Antal inlägg : 12
Join date : 10-09-30

Till överst på sidan Gå ner

Farmarbosse Elemental/Resto Shaman Accepted Empty Sv: Farmarbosse Elemental/Resto Shaman Accepted

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet