Anxiety
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dps warrior - Insanzor ACCEPTED

5 posters

Gå ner

Dps warrior - Insanzor   ACCEPTED Empty Dps warrior - Insanzor ACCEPTED

Inlägg  Insanzor fre 1 okt - 15:06:47

Hej, Jag heter Robin Sjöholm bor i skåne (hörby), jag är 20 år gammal och jag jobbar som Golvläggare. jag är glad och possitiv och hjälper gärna till om de skulle behövas.

Vilka dagar/tider kan du raida? jag kan raida näst in till vardag 17:00 - ja så länge vi håller på.
hur stabil är din dator/uppkopling? Datorn är inga problem. 8mbit bredband.




Character Information.

class: orc warroir

Spec: Fury

gearscore: strax över 5.9k

Varför du gemmat som du gjort? för Arp funkar kanon för dpsen, de är ju de bästa.
Vilka glyphs använder du? Glyph of Heroic Strike
Glyph of Cleaving
Glyph of Whirlwind
Glyph of Bloodrage
Glyph of Charge
Glyph of Battle



vilka professions har du, om du inte har några varför? jag har Blacksmithing nästan maxxad. sen har jag enchanting på högsta skill.
Armory: http://eu.wowarmory.com/character-feed.xml?r=Agamaggan&cn=Insanzor&gn=EliteGuardians


Vet du hur man spelar din klass? Ja, jag har spelar fury warrior i tbc/wotlk så borde veta rätt bra. var tank i vanilla .
Har du bra koll på någon annan klass med? Jag har rätt bra koll på shammys, rogues, paladins, druider.
vilka alts har du? jag har en druid 5,4k gs resto. sen har jag rogue fast lvl 68 Razz har några andra 80s med men dock inte på denna servern.



PvE Erfarenhet.
Berätta om vad du raidat om du applyar för Raider plats? I vailla missade jag några instancer, Men i Tbc Raida jag allt och clerade MH och BT . och nu wotlk har jag bara kommit till singrosa i icc, men kan tacs för singrosa och LK. har dock inte raidat ruby sanctum.

Har du något vi borde vara imponerade över? hmm . de ändra är väll att jag var med i Första killen på realmen på malygos "The magic seeker" annars är där väll inget så speciellt vad jag kan komma på .



Guild Historia.
Berätta varför du lämna din förra guild. Vart med i en guild på SH men den disbanda så där av blev jag guild lös.. annrs har jag inte varit i någgra guilder direkt förutom kompis guilder.



Några stora du vart med i? på realmen Bloodscalp: Afterlife/ Renegade leagion dem är hyfsat stora. sen på Bloodfeather var jag med i den bästa horde guilden "aspire" detta var dock i Tbc.



Varför oss?
har hört de ska vara en bra guild trevliga spelar och bra progress, sen är guilden svensk är ett +. sen känner jag många spelar i guilden.


Är du beredd att komma förberedd till raids, påläst, upflaskad, och med egen buffmat? japp är jag osäker på något så tar jag reda på sakerna innan raiden . Har alltid Flasks och mat med mig.

Är du beredd att wipa på progresraids? Klart, vill man ha progress så får man räkna med whipes, Så inga Problem.

Några sista ord?

Skulle va kul att få komma in i guilden och och raida med er och hjälpa till med progress.

Sen känner jag (bupers/xhitra/drozz/nohealsqq) dem känner jag IRL. sen är där några andra jag vet lite halft


Mvh Robin



Insanzor

Antal inlägg : 1
Join date : 10-10-01

Till överst på sidan Gå ner

Dps warrior - Insanzor   ACCEPTED Empty yee

Inlägg  orutinerad fre 1 okt - 23:01:55

xhitra, haha även kallad villig Wink

Du har min röst sjukt awsome snubbe tbh Smile

orutinerad

Antal inlägg : 1
Join date : 10-09-07

Till överst på sidan Gå ner

Dps warrior - Insanzor   ACCEPTED Empty vote

Inlägg  villig sön 3 okt - 13:20:56

hehe precis villig Wink

Sjukt bra fury warr iaf Smile ta in! Smile

villig

Antal inlägg : 4
Join date : 10-09-07
Age : 35
Ort : malmö

Till överst på sidan Gå ner

Dps warrior - Insanzor   ACCEPTED Empty Sv: Dps warrior - Insanzor ACCEPTED

Inlägg  wasabiie sön 3 okt - 22:04:51

litar på dina vänner då Razz
vi provar dig :>

ACCEPTED
wasabiie
wasabiie
Admin

Antal inlägg : 42
Join date : 10-09-07

https://anxiety.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Dps warrior - Insanzor   ACCEPTED Empty aa

Inlägg  villig mån 4 okt - 12:34:28

ber han whispa dig sen elin Smile

villig

Antal inlägg : 4
Join date : 10-09-07
Age : 35
Ort : malmö

Till överst på sidan Gå ner

Dps warrior - Insanzor   ACCEPTED Empty Röstning

Inlägg  Bodyhump lör 9 okt - 0:44:02

Men va faan....ingen mer warrior....dom e så jävla dryga, och dessutom e dom fula.

Ja röstar:

NEJ.....HA!!

Bodyhump

Antal inlägg : 12
Join date : 10-09-30

Till överst på sidan Gå ner

Dps warrior - Insanzor   ACCEPTED Empty Sv: Dps warrior - Insanzor ACCEPTED

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet