Anxiety
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dps warrior - Insanzor ACCEPTED

5 posters

Gå ner

Dps warrior - Insanzor   ACCEPTED Empty Dps warrior - Insanzor ACCEPTED

Inlägg  Insanzor fre 1 okt - 15:06:47

Hej, Jag heter Robin Sjöholm bor i skåne (hörby), jag är 20 år gammal och jag jobbar som Golvläggare. jag är glad och possitiv och hjälper gärna till om de skulle behövas.

Vilka dagar/tider kan du raida? jag kan raida näst in till vardag 17:00 - ja så länge vi håller på.
hur stabil är din dator/uppkopling? Datorn är inga problem. 8mbit bredband.




Character Information.

class: orc warroir

Spec: Fury

gearscore: strax över 5.9k

Varför du gemmat som du gjort? för Arp funkar kanon för dpsen, de är ju de bästa.
Vilka glyphs använder du? Glyph of Heroic Strike
Glyph of Cleaving
Glyph of Whirlwind
Glyph of Bloodrage
Glyph of Charge
Glyph of Battle



vilka professions har du, om du inte har några varför? jag har Blacksmithing nästan maxxad. sen har jag enchanting på högsta skill.
Armory: http://eu.wowarmory.com/character-feed.xml?r=Agamaggan&cn=Insanzor&gn=EliteGuardians


Vet du hur man spelar din klass? Ja, jag har spelar fury warrior i tbc/wotlk så borde veta rätt bra. var tank i vanilla .
Har du bra koll på någon annan klass med? Jag har rätt bra koll på shammys, rogues, paladins, druider.
vilka alts har du? jag har en druid 5,4k gs resto. sen har jag rogue fast lvl 68 Razz har några andra 80s med men dock inte på denna servern.



PvE Erfarenhet.
Berätta om vad du raidat om du applyar för Raider plats? I vailla missade jag några instancer, Men i Tbc Raida jag allt och clerade MH och BT . och nu wotlk har jag bara kommit till singrosa i icc, men kan tacs för singrosa och LK. har dock inte raidat ruby sanctum.