Anxiety
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Gonorre Warrior tank - ACCEPTED

3 posters

Gå ner

Gonorre Warrior tank - ACCEPTED Empty Gonorre Warrior tank - ACCEPTED

Inlägg  Gonorre mån 13 sep - 19:20:09

Vem är du?
Jag är en trevlig kille på 19år från staden Göteborg och jag jobbar som snickare på vardagarna Razz. Jag kan spela varje dag efter jobbet då vill säga men på vardagar kan jag max spela till klockan 23 blir alldeles för trött dagen efter annars men på helgerna kan jag vara uppe betydligt längre hehe Razz Sen om ni har mer frågar om mig så får ni gärna fråga för kommer inte på riktigt vad jag mer ska skriva Razz



Character Information.
Min character är ju en warrior och mina glyphs och gems tycker jag att de passar in för en tank haha men om ni har några tips elelr vill att jag ska gemma eller glypha eller tillochmed specca annat så är jag jätte uppen för förslag för att om man kan göra min gubbe starkare o bättre så säg bara till om ni vet lösning haha Razz Tanka kan jag göra och jag tycker faktistk att jag kan min klass bra hoppas jag iaf annars är det ju nåt som gått riktigt snett Razz



PvE Erfarenhet.
Jag har raidat sen början av world of warcraft släpptes så har ju en del erfarenhet inom det Razz pre tbc så raidade jag allt förutom hela AQ 40 och naxx Razz och sen så i tbc raida jag allting förutom sunwell Razz och nu i lich king så har jag raidat mestadels med min druid som är på servern balnazzar men har raidat hela icc etc etc Razz så är inte oerfaren inom end game instancer Razz



Guild Historia.
Spelade som sagt på balnazzar men det var inget direkt stort guild bara ett svenskt guild med några irl polare i så jag joina dom så körde vi igenom icc på 10man och nästan på 25man Razz men var ett tag sen jag spela me dom sen kom sommaren och då pallade jag inte riktigt att lira Razz



Varför oss?
Jag skulle vilja joina er PGA att jag tycker ni verkar som ett bra guild spelade med denna warriorn som alliance men bytte faction för alliance suger vekrligen på denna servern IMO Razz men jag hoppas på att ni är ett gött gäng och trevliga o snälla och så och att man kan ha en rolig stund med er Very Happy



Några sista ord?
Har väl inte några mer sista ord mer än att säga jag hoppas ni tar in mig hehe så jag håller tummarna tack för mig!

Gonorre

Antal inlägg : 2
Join date : 10-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Gonorre Warrior tank - ACCEPTED Empty Sv: Gonorre Warrior tank - ACCEPTED

Inlägg  Rubbaderunar mån 13 sep - 20:16:21

Gillar du smileys? x)
Rubbaderunar
Rubbaderunar

Antal inlägg : 9
Join date : 10-09-08
Age : 29
Ort : Gnesta

Till överst på sidan Gå ner

Gonorre Warrior tank - ACCEPTED Empty Sv: Gonorre Warrior tank - ACCEPTED

Inlägg  Urgabluff ons 15 sep - 1:03:27

Ja exakt mycket smileys . Ditt gear är inte riktigt vad vi behöver för progress på lk 25manna, men vi har ingen raider warrior tank så du kan få en social spot tills du fixat bättre gear om du är intresserad.

Ett bra tips e och fixa bältet asap ..

Accepted social.

Urgabluff

Antal inlägg : 33
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

Gonorre Warrior tank - ACCEPTED Empty Sv: Gonorre Warrior tank - ACCEPTED

Inlägg  Gonorre ons 15 sep - 16:27:55

vadå fixa bältet asap?

Gonorre

Antal inlägg : 2
Join date : 10-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Gonorre Warrior tank - ACCEPTED Empty Sv: Gonorre Warrior tank - ACCEPTED

Inlägg  Urgabluff ons 15 sep - 17:21:16

Vad jag såg på armory så fattades det en enernal belt buckle på det

Urgabluff

Antal inlägg : 33
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

Gonorre Warrior tank - ACCEPTED Empty Sv: Gonorre Warrior tank - ACCEPTED

Inlägg  Urgabluff lör 18 sep - 12:58:12

Är du fortfarande intreserad av och joina så svara här innan söndag annars tar jag bort ämnet.

Urgabluff

Antal inlägg : 33
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

Gonorre Warrior tank - ACCEPTED Empty Sv: Gonorre Warrior tank - ACCEPTED

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet