Anxiety
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Gonorre Warrior tank - ACCEPTED

3 posters

Gå ner

Gonorre Warrior tank - ACCEPTED Empty Gonorre Warrior tank - ACCEPTED

Inlägg  Gonorre mån 13 sep - 19:20:09

Vem är du?
Jag är en trevlig kille på 19år från staden Göteborg och jag jobbar som snickare på vardagarna Razz. Jag kan spela varje dag efter jobbet då vill säga men på vardagar kan jag max spela till klockan 23 blir alldeles för trött dagen efter annars men på helgerna kan jag vara uppe betydligt längre hehe Razz Sen om ni har mer frågar om mig så får ni gärna fråga för kommer inte på riktigt vad jag mer ska skriva Razz



Character Information.
Min character är ju en warrior och mina glyphs och gems tycker jag att de passar in för en tank haha men om ni har några tips elelr vill att jag ska gemma eller glypha eller tillochmed specca annat så är jag jätte uppen för förslag för att om man kan göra min gubbe starkare o bättre så säg bara till om ni vet lösning haha Razz Tanka kan jag göra och jag tycker faktistk att jag kan min klass bra hoppas jag iaf annars är det ju nåt som gått riktigt snett Razz



PvE Erfarenhet.
Jag har raidat sen början av world of warcraft släpptes så har ju en del erfarenhet inom det Razz pre tbc så raidade jag allt förutom hela AQ 40 och naxx Razz och sen så i tbc raida jag allting förutom sunwell Razz och nu i lich king så har jag raidat mestadels med min druid som är på servern balnazzar men har raidat hela icc etc etc Razz så är inte oerfaren inom end game instancer Razz



Guild Historia.
Spelade som sagt på balnazzar men det var inget direkt stort guild bara ett svenskt guild med några irl polare i så jag joina dom så körde vi igenom icc på 10man och nästan på 25man Razz men var ett tag sen jag spela me dom sen kom sommaren och då pallade jag inte riktigt att lira Razz



Varför oss?