Anxiety
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Giddiup Fury Warrior Accepted

4 posters

Gå ner

Giddiup Fury Warrior Accepted Empty Giddiup Fury Warrior Accepted

Inlägg  Giddiup mån 4 okt - 17:21:26

Vem är du? Tja! Heter Simon och bor i Solna. Jag går gymnasiet, spelar innebandy och gitarr
Ålder? 17år inte 20;)
Vilka dagar/tider kan du raida? Ja alla dagar utom tisdag och torsdag kväll tränar då
hur stabil är din dator/uppkopling? Ungefär 150 ms och 50-60 fps så.. stabil:)




Character Information. Min warrior är fury dps och heter Giddiup.
Varför du gemmat som du gjort? Jag har gemmat me arp för arp cap 100%som är absolut bäst att satsa på i första hand för warriors för att maxa dps1 och jag tror att ni håller med mig där.
Vilka glyphs använder du? Major glyphs: Glyph of Cleaving , whirlwind och heroic strike, whirlwind för att den gör massor av damage heroic strike för att man spammar den i min rotation och då borde man ju också tjäna nåt extra på det och sen cleaving som maxar dpsen på aoe som är bra på vissa bossar t.ex marrowgar med bonespikes höjs massor tack vare den glyphen. Minor: glyph of battle, command och bloodrage de två första för raidens skull och den sista för att alltid ha bra med rage för en jämn dps nivå.
vilka professions har du, om du inte har några varför? Jag har jc för att få bättre gems och enchanting för att det annars är väldigt dyrt och enchanta gear och det är bra för att man då eftersom jag har jc kan använda en grej som jag har fått i en raid direkt om jag har med mig mats.
Armory länk! svarar inte på applys utan fungerande länk!
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Agamaggan&cn=Giddiup

Vet du hur man spelar din klass? Ja jag skulle vilja påstå det min rotation är WW BT heroic strike och sedan slam sen BT sen WW när det är 2 sec kvar på BT cd för då kan man göra BT direkt efter och sen repetera samma sak igen heroic strike när det passar egentligen bara för att hålla ragen nere så att man aldrig har 100 rage
Har du bra koll på någon annan klass med? Hyfsad koll på DK och sen såklart kan man ju mage men vem kan inte det. men jag har ett gäng kompisar som kör olika klasser allihopa och dom har bra koll på sina klasser två av dom är pontvar och lockeds
vilka alts har du?
Ballvar han är dk 72 annars inte så många mycket plugg och träningar minimerar tid för att lvla alts


PvE Erfarenhet.
Berätta om vad du raidat om du applyar för Raider plats?
Jag började köra seriöst när icc kom ut så det jag har kört är toc os onyxia och icc. Icc har jag tagit 10/12 10 man och hc 7/10 på 25 man har jag tagit 9/12 och tagit 7/12 hc inklusive putri.
Har du något vi borde vara imponerade över?
Ja putri hc 25man det är väl det.


Guild Historia.
Berätta varför du lämna din förra guild.
För att göra en lång historia kort så fick jag inte chansen att visa upp mig när jag var trial i IMP så jag blev kickad för att de inte var imponerade av min insats även fast jag inte hade fått chans att raida när ja väl hade fått hyfsat gear och när ja sa det till officern så vart det tyst...


Några stora du vart med i?
IMP i ungefär en månad lite mer


Varför oss?
Mina kompisar har precis joinat pontvar och lockeds så det är ju kul och sedan är ni ju en bra guild som framför allt är svensk vilket alltid är ett plus
Varför vill du joina just oss? Vad vill du få ut av att vara med i våran guild?
Jag vill tillföra min DPS och min vetskap om spelet till guilden så att guilden kangöra framsteg i icc och dessutom vara en social tillgång för alla i guilden


Är du beredd att komma förberedd till raids, påläst, upflaskad, och med egen buffmat?
Jajemän
Är du beredd att wipa på progresraids?
Självklart
Några sista ord?
Jag hoppas att ni ger mig en chans och jag ger er även om jag inte kommer in mina lyckönskningar för framtiden:)
Något du vill tillägga som inte täcks i dom första frågorna?
Om ni undrar vad jag gör för dps så gör jag ungeär 14k på marrowgar och deathbringer rotface och fester
Känner du någon i guilden som kan rösta för dig?
Pontvar och Lockeds (hoppas jag )


Giddiup

Antal inlägg : 1
Join date : 10-10-04

Till överst på sidan Gå ner

Giddiup Fury Warrior Accepted Empty Sv: Giddiup Fury Warrior Accepted

Inlägg  Urgabluff mån 4 okt - 19:57:00

Bra apply, verkar ha koll på allt med Very Happy

får helt klart min vote!

Urgabluff

Antal inlägg : 33
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

Giddiup Fury Warrior Accepted Empty Sv: Giddiup Fury Warrior Accepted

Inlägg  wasabiie mån 4 okt - 21:07:23

håller med urga helt här
let's give it a try

ACCPETED
wasabiie
wasabiie
Admin

Antal inlägg : 42
Join date : 10-09-07

https://anxiety.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Giddiup Fury Warrior Accepted Empty Röstning

Inlägg  Bodyhump mån 11 okt - 23:05:19

Men hallå??

Vafan då...."Giddiup", va fan e de för namn.

Nu råkar det vara såhär, att jag förstår ditt löjliga namnval, eftersom du bor i Solna.
Där bor ju bra gamla alkoliserade konstnärer, och alkisar vill vi INTE ha i Guilden.

Dags för röstning.

Jag röstar:

NEJ!.........HA!!

Bodyhump

Antal inlägg : 12
Join date : 10-09-30

Till överst på sidan Gå ner

Giddiup Fury Warrior Accepted Empty Sv: Giddiup Fury Warrior Accepted

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet