Anxiety
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Kangash - DK tank ACCEPTED

2 posters

Gå ner

Kangash - DK tank ACCEPTED Empty Kangash - DK tank ACCEPTED

Inlägg  Kangash ons 22 sep - 19:05:53

Vem är du?
Jag är en trevlig person på 18år och kommer från malmö, går i gymnasiet. kan spela varje kväll i veckan, om ni undrar något så bara skriv ingame Smile



Character Information.
Jag har en DK vilket jag tycker jag kan spela väldigt bra, har gems och glyphs som passar mig vad jag tycker iaf. sen lite om ngt är fel så bara säg det så fixar det sig Smile



PvE Erfarenhet.
Jag började spela redan för 6år sedan och raida hela pre tbc utom naxx, har raidat lite grann i tbc men inte allt för mycket iaf. nu i wotlk så har jag raidat en hel del och kört det mesta. och kan det mesta också! Smile



Guild Historia.
Lirade i Shock innan men jag tröttnade på dem för de blev ofta mycket oseriösa i raids vilket ledde till inget bra! så därför bestämde jag mig för att leava.


Varför oss?
Jag skulle vilja joina eran guild för det är en helsvensk guild vilket är underbart! Smile sen så har jag min RL polare inne i guilden också som pratat mycket gott om den (Fareni).


Några sista ord?
nej inget specielt, om ni undrar något så e det bara att skriva ingame så löser det sig ! Very Happy

Kangash

Antal inlägg : 1
Join date : 10-09-22

Till överst på sidan Gå ner

Kangash - DK tank ACCEPTED Empty Sv: Kangash - DK tank ACCEPTED

Inlägg  wasabiie lör 25 sep - 9:09:13

eftersom du känner fareni så är d klart att ni ska kunna spela tillsammans.
jag litar på hans ord (han säger att du är awesome super duper jätte duktig)

vi provar :>

ACCEPTED
wasabiie
wasabiie
Admin

Antal inlägg : 42
Join date : 10-09-07

https://anxiety.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet