Anxiety
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Holy priest Applikation ACCEPTED

4 posters

Gå ner

Holy priest Applikation ACCEPTED Empty Holy priest Applikation ACCEPTED

Inlägg  Pads lör 18 sep - 13:00:02

Vem är du?

Navn Ole, ble akkurat 22, som dere sikkert har forstått er jeg fra Norge, men håper ikke det er et problem. Studerer pyskologi i Trondheim (I Norge ofc) og har igjen ca 3 år før jeg er utdannet hjernevasker/psykolog ;P
Jeg har mulighet til å raide 2 dager i uken. Dere velger dagene, jeg blir med. No problem Wink
Bortsett fra WOW er det mye party party, og være med damen min, ellers trener jeg en del og henger med kompiser. Jeg digger også PVP, hvor jeg spiller shadow priest. Har spilt WOW siden første beta kom ut for mange år siden, har nå 2 rogues på level 80 (one male and one female, because before u couldnt change sex), 1 DK 80, 1 warlock 80 og min main 80 priest. Jeg har raidet litt hele veien, ikke veldig bra raiding før TBC. De siste årene har jeg vært med guilden "The Unforgiven" frem til de sluttet å raide, da ble jeg med i "Midnight Madness". En guild som bruker loot council system, noe som ikke har funket veldig bra. Siden bare kompiser/best friends av guild-lederne får gear. Derfor jeg søker om å få bli med dere.

Character Information.

Min main er 5800 gs Holy Priest, JC og mining. Om dere trenger en bra healer, I know what to do. Har achiv Fall of the Lich King fra 10 ICC (12/12), done 8/12 on HC mode ICC 10. 25 ICC har jeg gjort 8 av 12, 1 av de 8 er Sindragosa. Jeg kan taccs for resten av dem.

Varför oss?
Høres ut som dere er en morsom/funny gjeng som liker å raide, jeg liker en litt avslappet samtidig seriøs guild som kan få ting gjort. Jeg har veldig lyst til å kjøre HC mode ICC 25, eller HC mode 10. Som sagt kan jeg raide 2 dager i uken, samme hvilke dag. Om dere gir meg mulighten skal jeg ikke skuffe.