Anxiety
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Holy priest Applikation ACCEPTED

4 posters

Gå ner

Holy priest Applikation ACCEPTED Empty Holy priest Applikation ACCEPTED

Inlägg  Pads lör 18 sep - 13:00:02

Vem är du?

Navn Ole, ble akkurat 22, som dere sikkert har forstått er jeg fra Norge, men håper ikke det er et problem. Studerer pyskologi i Trondheim (I Norge ofc) og har igjen ca 3 år før jeg er utdannet hjernevasker/psykolog ;P
Jeg har mulighet til å raide 2 dager i uken. Dere velger dagene, jeg blir med. No problem Wink
Bortsett fra WOW er det mye party party, og være med damen min, ellers trener jeg en del og henger med kompiser. Jeg digger også PVP, hvor jeg spiller shadow priest. Har spilt WOW siden første beta kom ut for mange år siden, har nå 2 rogues på level 80 (one male and one female, because before u couldnt change sex), 1 DK 80, 1 warlock 80 og min main 80 priest. Jeg har raidet litt hele veien, ikke veldig bra raiding før TBC. De siste årene har jeg vært med guilden "The Unforgiven" frem til de sluttet å raide, da ble jeg med i "Midnight Madness". En guild som bruker loot council system, noe som ikke har funket veldig bra. Siden bare kompiser/best friends av guild-lederne får gear. Derfor jeg søker om å få bli med dere.

Character Information.

Min main er 5800 gs Holy Priest, JC og mining. Om dere trenger en bra healer, I know what to do. Har achiv Fall of the Lich King fra 10 ICC (12/12), done 8/12 on HC mode ICC 10. 25 ICC har jeg gjort 8 av 12, 1 av de 8 er Sindragosa. Jeg kan taccs for resten av dem.

Varför oss?
Høres ut som dere er en morsom/funny gjeng som liker å raide, jeg liker en litt avslappet samtidig seriøs guild som kan få ting gjort. Jeg har veldig lyst til å kjøre HC mode ICC 25, eller HC mode 10. Som sagt kan jeg raide 2 dager i uken, samme hvilke dag. Om dere gir meg mulighten skal jeg ikke skuffe.


Takk for at dere tok dere tiden til å lese dette på norsk ;P If there is anything you guys didnt understand just /w me ingame. Hope my norwegian wasent to hard to follow.

Mvh
Ole aka Pads aka Liliani (Priest name)

Btw armory for specc and gear http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Agamaggan&cn=Liliani







Pads

Antal inlägg : 2
Join date : 10-09-18

Till överst på sidan Gå ner

Holy priest Applikation ACCEPTED Empty Sv: Holy priest Applikation ACCEPTED

Inlägg  Urgabluff lör 18 sep - 13:11:00

Ser dig bara i pvp gear på armory atm men med den efrarenheten du har tycker jag det låter väldigt bra Smile

Har helt klart min röst!

Jävligt välskriven apply me like me like Smile

Urgabluff

Antal inlägg : 33
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

Holy priest Applikation ACCEPTED Empty Sv: Holy priest Applikation ACCEPTED

Inlägg  Friterad lör 18 sep - 13:48:42

Hahah, körde google chromes översättning men det blev svårare att läsa det då cyclops.
Annars fin apply. albino

Friterad

Antal inlägg : 5
Join date : 10-09-12
Age : 33
Ort : Umeå

Till överst på sidan Gå ner

Holy priest Applikation ACCEPTED Empty Re: Holy priest Applikation

Inlägg  Pads lör 18 sep - 14:04:00

Ahh sorry for that m8, il write in english from now on. Swedish is so easy for us Norwegian to understand, so I forget its hard the other way around Razz
Ive put on my healing gear now Urgabluff, so it should be posible to check it out in armory. I know my ICC ring is wrong, its for my shadow specc (pvp), but works fine in healing to. But if its a problem Il change it, np Smile

Pads

Antal inlägg : 2
Join date : 10-09-18

Till överst på sidan Gå ner

Holy priest Applikation ACCEPTED Empty Sv: Holy priest Applikation ACCEPTED

Inlägg  Friterad lör 18 sep - 16:18:06

Nej nej, Jag hade inga problem att läsa, men chrome frågade om jag ville översätta det till svenska, så tänkte varför inte. alien

Friterad

Antal inlägg : 5
Join date : 10-09-12
Age : 33
Ort : Umeå

Till överst på sidan Gå ner

Holy priest Applikation ACCEPTED Empty Sv: Holy priest Applikation ACCEPTED

Inlägg  wasabiie lör 18 sep - 16:48:58

håller med urga här, vi ger d en chans Very Happy

ACCEPTED!
wasabiie
wasabiie
Admin

Antal inlägg : 42
Join date : 10-09-07

https://anxiety.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Holy priest Applikation ACCEPTED Empty Sv: Holy priest Applikation ACCEPTED

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet