Anxiety
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED

4 posters

Gå ner

Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED Empty Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED

Inlägg  Rend sön 26 sep - 15:09:19

Tjena nu tänkte jag att det var dags att göra en officiell apply till min präst som ska gå horde igen den 30:e. Jag har varit med i Anxiety innan och skulle tro att många av er kommer ihåg mig (på gott och på ont)
Jag har min deathknight tank Rend i anxiety men min präst är den gubben som jag verkligen tycker om att spela med och som jag vet att jag presterar bra på.

Lite om mig. Är en 18årig kille nere i skåne som går tredje året på tekniklinjen. När jag inte sitter i skolan så umgås jag med kompisar, pluggar läxor och spelar WoW. Läser väldigt mycket böcker med. eftersom jag redan vet om era raidtider kan jag säga med säkerhet att jag kommer vara närvarande 95% av alla raids.
Min dator såväl som internetuppkoppling är väldigt bra

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Agamaggan&cn=Chizuko

Jag applyar till er som mainspec shadow. Har dock mycket bra gear till alla tre specs. Kan tänka mig att hoppa in som healer när det behövs. Dock har jag spelat holy under hela burning crusade och mestandels hela wotlk så vill testa på något nytt.
Min deathknight kommer också finnas tillgänglig såklart men lär inte spela så väldigt mycket på det. Drog bara upp den för att få vara med i denna härligt guild när jag gick över till the alliance med prästen Smile

Det jag vill tillföra till guilden är en erfaren priestspelare, decent dps/healer och ännu en väldigt manlig röst på vent Cool

Hoppas jag fick med allt nu Smile tack för mig!

Rend
Rend

Antal inlägg : 14
Join date : 10-09-07
Age : 32
Ort : Malmö

Till överst på sidan Gå ner

Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED Empty Sv: Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED

Inlägg  Gäst mån 27 sep - 0:19:26

Det var på tiden!
Vi har väntat och väntat nu så länge! cheers

Komsi komsi så får du invite.

Jag tror inte Wasabiie, urga eller drakin säger något annat Smile

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED Empty Sv: Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED

Inlägg  Drakin mån 27 sep - 0:30:27

Hmm i vote..........,





Yes!!!!!!

Drakin

Antal inlägg : 8
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED Empty Sv: Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED

Inlägg  Rend mån 27 sep - 0:36:45

Awesome! Ska bli kul att komma tillbaka på sin riktiga gubbe Smile Vi ses på onsdag
Rend
Rend

Antal inlägg : 14
Join date : 10-09-07
Age : 32
Ort : Malmö

Till överst på sidan Gå ner

Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED Empty Sv: Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED

Inlägg  Qwissanii mån 27 sep - 9:59:45

NEJ NEJ OCH ÅTER NEJ! den här killen suger..Har gjort många pugs med han och han har ninjat flera gånger om, han har ingen team work och jag som retri pally out healar han när han healade. När han DPSade som shadow gjorde jag mer skada som tank än han! Sämsta prästen jag nånsin sett! Hans achieves är alla fake! Han har blivit boostad genom ICC payade 30k för achieves osv han kan int taccs eller nått!
Pojken är en allmänt dålig spelar samt han är skåning!
Så jag röstar...........






JAA SÅ KLAR FÖR JAG ÄLSKAR JACOB BAGGE<3

Qwissanii

Antal inlägg : 25
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED Empty Sv: Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED

Inlägg  Rend mån 27 sep - 16:17:27

Trodde jag bara var en bratt i skåne för dig =/
Rend
Rend

Antal inlägg : 14
Join date : 10-09-07
Age : 32
Ort : Malmö

Till överst på sidan Gå ner

Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED Empty Sv: Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED

Inlägg  wasabiie mån 27 sep - 16:32:28

haha jag som tjatat på honom som en galning!!!
klart du ska komma cheers Razz
wasabiie
wasabiie
Admin

Antal inlägg : 42
Join date : 10-09-07

https://anxiety.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED Empty Sv: Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED

Inlägg  Qwissanii mån 27 sep - 17:02:33

Vadå då jacob?:O Du är min favorit skåne bratt och jag älskar dig<3<3

Qwissanii

Antal inlägg : 25
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED Empty Sv: Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED

Inlägg  Rend mån 27 sep - 17:13:41

All lies!
Rend
Rend

Antal inlägg : 14
Join date : 10-09-07
Age : 32
Ort : Malmö

Till överst på sidan Gå ner

Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED Empty Sv: Chizuko - Shadow / Disc / Holy präst ACCEPTED

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet