Anxiety
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Eustass Snajzig Prot/holy paladin. :3

3 posters

Gå ner

Eustass Snajzig Prot/holy paladin. :3 Empty Eustass Snajzig Prot/holy paladin. :3

Inlägg  Kittan fre 24 sep - 14:27:50

Vem är du?
Mitt namn är kitt, jag är halv 50% svenne och 50% americanare, och jag är 15 år Smile. Jag bor i kungsbacka. Jag kan spela tisdagar, nåra torsdagar och fre-sön, beror på att jag spelar fotboll mån,ons och tors ibland. Som slutar kl 19:00. Fast i övrigt så brukar jag spela ganksa mycket :3




Character Information.
Eustass heter han då, konstigt nog är han en belf. I holy gear har jag gemmat i int för holy light spamm, och att håla min mana vid ''liv'' enchantat inte med. Jag har 5,6-5,7 k gs i holy spec. I prot har jag gemmat stammina(gemmar bara 30+ sta på items som är lvl 245+, enchantat stamina också. Har ungefär 4,9-5k gs.
Har spelat paladin jävligt längs, känner mig säker men classen Very Happy Jag har ingen alt, focuser enbart på denna gubben Smile


PvE Erfarenhet.
Jag har raidat lite i vanilla, ZG, Mc och Bwl, Aq20 och Aq40 och några få bossar i naxx 40 man Very Happy . I tbc tog jag en paus från wow, så jag raida bara kara. I wotlk har jag raidat Naxx, VoA, ToC, Os, malygos, icc och grymt lite Rs xD (har clearat allt utom naxx 40 man, icc och Rs)



Guild Historia.
Har ingen stark guid historia på denna serven.



Varför oss?
1. Ni är svenskar, det är najz Very Happy
2. Jag skulle vilja ta livet av lk inan cata xD
3. Vill vara med i en stabill guild som inte är rädd för att wipa.
4. och jag är ensam utan en ;(



Några sista ord?
Jag har gatherer proffs, för att samla på mig guld inför cata ^^, kommer dock att lvla up jc och någon en annan proffs.













AV:SHITSAN!!















Kittan

Antal inlägg : 1
Join date : 10-09-24

Till överst på sidan Gå ner

Eustass Snajzig Prot/holy paladin. :3 Empty Sv: Eustass Snajzig Prot/holy paladin. :3

Inlägg  Galvorin lör 25 sep - 4:45:38

Raidat lite i Vanilla? du drog ju upp samtliga old school raids och med tanke på att du var tvungen att vara pimpad med full AQ gear för att hävda dig i Naxx 40 så lär du ju plöjt ner en hel del tid i farmande av gear och varit med i ett absolut topp gille då det inte var allt för många guilds som plockade ner bossar där inne och enligt mina beräkningar var du då 11 år. GG!

Galvorin

Antal inlägg : 2
Join date : 10-09-16

Till överst på sidan Gå ner

Eustass Snajzig Prot/holy paladin. :3 Empty Röstning

Inlägg  Bodyhump tor 30 sep - 23:03:26

Röstar nej. HA!

Bodyhump

Antal inlägg : 12
Join date : 10-09-30

Till överst på sidan Gå ner

Eustass Snajzig Prot/holy paladin. :3 Empty Sv: Eustass Snajzig Prot/holy paladin. :3

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet