Anxiety
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Holy Paladin Yecic ACCEPTED

3 posters

Gå ner

Holy Paladin Yecic ACCEPTED Empty Holy Paladin Yecic ACCEPTED

Inlägg  Yecic mån 20 sep - 18:12:09

Vem är du?
Tjenare heter Jakob är 20 år och kommer ifrån Göteborg, är arbetslös för tillfället så det blir mkt wow ^^, annars är jag en trevlig grabb som gillar att omgås me polare.

Character Information.
Yecic heter då min Holy Pala ligger för tillfället på 5,6+ gs, har gems och enchants nästan fullt har några gems jag ska fixa.
Sen har jag också PvP gear Holy och Retri om det är nån som är sugen på att köra, i PvP gear har jag ca 5,5 gs.

PvE Erfarenhet.
Började raida vid tbc körde mest Kara och liknande, Nu i Wotlk har jag raidat icc 10/25 9/12 wipat på blood queen, sen också VoA 10/25.

Guild Historia.
Har inte vart med i överdrivet bra guilder mest lirat me polare men är sugen på att börja lira lite seriösare.

Varför oss?
För att ni verkar vara en bra guild me bra rykte, har några irl polare i guilden (Zier, Gonorre) som bara har talat gott om er. Sen är det ett stort + att ni är svenskar.

Några sista ord?
Hoppas att ni tar med mig för ni kommer inte att ångra er Wink, Har också mic och tillgång till skype vent osv, och eftersom jag är arbetslös så kan jag sitta uppe på kvällarna om detta skulle behövas.
Det va allt från mig, några mer frågor kan ni höra av er ingame.
Peace.

Yecic

Antal inlägg : 2
Join date : 10-09-20

Till överst på sidan Gå ner

Holy Paladin Yecic ACCEPTED Empty Sv: Holy Paladin Yecic ACCEPTED

Inlägg  Baschinn mån 20 sep - 18:26:52

jag ser inget fel på ditt specc, gear kunde jag inte se då du var PvP-gearad, och jag räknar med att du inte tänkt andvända det i raiding Wink

Har även noterat en... ska vi säga intressant sak: Alla som ansöker just nu är runt 20... är jag den enda i guilden som fortfarande går i gymnasiet?
Baschinn
Baschinn

Antal inlägg : 25
Join date : 10-09-07
Age : 29
Ort : Aneby

Till överst på sidan Gå ner

Holy Paladin Yecic ACCEPTED Empty Sv: Holy Paladin Yecic ACCEPTED

Inlägg  Yecic mån 20 sep - 18:35:53

Hehe nee de va inte planen att använda det gearet ;p, jaså okej de va lite underligt ^^ men de har jag faktiskt ingen anning om haha Razz

Yecic

Antal inlägg : 2
Join date : 10-09-20

Till överst på sidan Gå ner

Holy Paladin Yecic ACCEPTED Empty Sv: Holy Paladin Yecic ACCEPTED

Inlägg  Urgabluff ons 22 sep - 10:38:10

Ser dig oxå bara i pvp gear, men det e ju en snabb sak och kika på pve geret ingame.
du borde fixa upp alch till 450 med för att få mixology buffen på flasks.

såg att din progres i icc 25 inte var så jättebra, bara du läser på alla tackts till dom fihterna du inte kan/kört så ska det nog gå bra! eftersom vi faktiskt baar har LK kvar att ta ner.

Annars ser jag inga anledningar till att inte ta in dig och se hur det går. Smile

Nejdå bashin vi har en del småpojkar med i guilden oxå men de flesta är nog runt 20 :p

Urgabluff

Antal inlägg : 33
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

Holy Paladin Yecic ACCEPTED Empty Sv: Holy Paladin Yecic ACCEPTED

Inlägg  Baschinn ons 22 sep - 17:37:20

Urgabluff skrev:Nejdå bashin vi har en del småpojkar med i guilden oxå men de flesta är nog runt 20 :p

Ja, och det stör mig lite grann... för jag förmodar att ni fortfarande ska satsa "högt" när det gäller raiding i cata? Isåfall blir det, iallafall i mitt fall, att skita och läxor och sånt shit, för "the World" är viktigare än "the World" om ni förstår Wink
Baschinn
Baschinn

Antal inlägg : 25
Join date : 10-09-07
Age : 29
Ort : Aneby

Till överst på sidan Gå ner

Holy Paladin Yecic ACCEPTED Empty Sv: Holy Paladin Yecic ACCEPTED

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet