Anxiety
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Lockeds, Aff / Demo Warlock ! ACCEPTED

4 posters

Gå ner

Lockeds, Aff / Demo Warlock ! ACCEPTED Empty Lockeds, Aff / Demo Warlock ! ACCEPTED

Inlägg  Lockeds ons 29 sep - 20:09:26

Vem är du? Jag är Emil sundman, en social kille med god humor.
Ålder? 19 år
Vilka dagar/tider kan du raida? Alla dagar inprincip, minst mellan 19-23
hur stabil är din dator/uppkopling? Har en bra dator, med en uppkoppling på 145 ms. Får dcs ibland, men det är inte så ofta.




Character Information.
Varför du gemmat som du gjort? Jag spelar en Affliction warlock, Har gemmat i 10 spirit o 12 sp, o 12 haste 10 sp, för att jag behöver mycket haste och sp
Vilka glyphs använder du? Glyph of Haunt, för 3 % mer dot-dmg. Glyph of Quick decay, för snabbare corruption. o lifetap för lite extra spellpower.
vilka professions har du, om du inte har några varför? Har ju faktiskt 112 engineering, men har pengar för att skilla upp den till 450. Har Herbalism från levling, detta har varit min alt, men kan skilla tailoring, lr jewelcrafting / enchanting.
Armory länk! svarar inte på aplys utan fungerande länk! http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Agamaggan&cn=Lockeds


Vet du hur man spelar din klass? Jag vet hur man spelar min klass, är nog bäst som Demo för det har jag spelat längst.
Har du bra koll på någon annan klass med? Har bra koll på alla klasser, men extra bra på holy pala för det är min main.
vilka alts har du? Denna Smile



PvE Erfarenhet.
Berätta om vad du raidat om du applyar för Raider plats? Jag har spelat sen ulduar kom ut, då jag tagit inte så många, då jag inte hittade någon bra guild, har väl gjort 4 första lr nåt. sen i Toc har jag gjort 5 / 5 i 10 / 25, o i hc har jag tagit 4 /5 på 10 man på denna, på min pala har jag tagit 5/5 på 49 försök Sad I icc har jag tagit 11 / 12 på 10 man, sen har jag tagit 6 / 12 på 25 man
Har du något vi borde vara imponerade över? Har tagit 5 / 12 på Hc i 25 man på main, har också dödat LK på min kompis acc ( kippetio) vet alla bossar på normal o hc.



Guild Historia.
Berätta varför du lämna din förra guild. Har inte varit i någon guild på denna, men på min pala har jag varit i IMP, men blev kickad o gick till TNE, där jag Stannade i ungefär 3 månader, sen fick vi ingen progress o jag kända för att lämna wow ett tag, sen gjorde jag en apply till Ithildin ( idag Sacrifice) o tog PP hc till 150 k, men stannade endast där i 1 vecka.

Varför oss? För att jag vill vara i en svensk guild, för jag gillar svenska Smile o det e så skönt att inte behöva snakca engelska på vent hela tiden.
Varför vill du joina just oss? Vad vill du få ut av att vara med i våran guild? Jag joina er för jag vill göra denna gubbe till min main, o börja raida på riktigt.


Är du beredd att komma förberedd till raids, påläst, upflaskad, och med egen buffmat? Jag kommer alltid påläst, kan inprincip allt på alla bossar till LK hc. kommer alltid med typ 20 Flasks of Frost Wyrm, för jag e fortf. Alchemy på min pala. kommer också med egen mat, och är villig att komma med mats till fiskfest Smile för att jag e inte en bra kock Very Happy

Är du beredd att wipa på progresraids? Jag är alltid beredd att Wipa, men jag gillar inte att wipa på bossar som vi redan har tagit pga att vi är ofocuserade. Men jag fattar att vi inte kan ta en ny boss 1 shot

Några sista ord? Jag är en glad och har bra humor, vet min klass och dom flesta andra klasser bra, Har bra xp i icc hc. Kommer alltid i tid till raids.

Något du vill tillägga som inte täcks i dom första frågorna?

Känner du någon i guilden som kan rösta för dig?

Lockeds

Antal inlägg : 2
Join date : 10-09-29

Till överst på sidan Gå ner

Lockeds, Aff / Demo Warlock ! ACCEPTED Empty Sv: Lockeds, Aff / Demo Warlock ! ACCEPTED

Inlägg  Drakin ons 29 sep - 21:00:20

Ännu en vacker apply! Jisses vad har hänt Smile

Drakin

Antal inlägg : 8
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

Lockeds, Aff / Demo Warlock ! ACCEPTED Empty Sv: Lockeds, Aff / Demo Warlock ! ACCEPTED

Inlägg  wasabiie tor 30 sep - 16:57:43

ser att du är lååångt över hitcap, lite småsaker som skulle behöva fixas.
ska prata med mina officerare och hör av mig snarast med svar
wasabiie
wasabiie
Admin

Antal inlägg : 42
Join date : 10-09-07

https://anxiety.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Lockeds, Aff / Demo Warlock ! ACCEPTED Empty Sv: Lockeds, Aff / Demo Warlock ! ACCEPTED

Inlägg  Lockeds tor 30 sep - 17:07:30

Jag vet, men jag har 14 % även utan trinketen, och jag har pvp encahnt på shoulders Smile ska fixa det asap, och skulle behöva nya trinkets.

Lockeds

Antal inlägg : 2
Join date : 10-09-29

Till överst på sidan Gå ner

Lockeds, Aff / Demo Warlock ! ACCEPTED Empty Sv: Lockeds, Aff / Demo Warlock ! ACCEPTED

Inlägg  wasabiie tor 30 sep - 23:12:54

verkar som om du inser vad som är fel vilket är jätte bra.
se bara till att fixa d där.

vi ger dig en chans och provar iaf :>

ACCEPTED!
wasabiie
wasabiie
Admin

Antal inlägg : 42
Join date : 10-09-07

https://anxiety.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Lockeds, Aff / Demo Warlock ! ACCEPTED Empty Röstning

Inlägg  Bodyhump ons 13 okt - 23:16:56

MEN VA FAAN; LOCKS E JU VÄRDELÖSA........JÄVLA SKITCHARS JU...VA I HELVETEE.

- Men lugna ner dig nu Humpy

- JAG ÄR JU FÖR FAAAN LUGN, GILLAR INTE WARLOCKS!!

- Jodå, ta de bara lugnt nu.

- JAG ÄR JU FÖR FAAAN LUGN SÄGER JAG JU!!

- Om du får rösta då lilla hjärtat, vad skulle du säga då?

- Jag skulle rösta:

NEJ!..........HA!!

Bodyhump

Antal inlägg : 12
Join date : 10-09-30

Till överst på sidan Gå ner

Lockeds, Aff / Demo Warlock ! ACCEPTED Empty Sv: Lockeds, Aff / Demo Warlock ! ACCEPTED

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet