Anxiety
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Nygren - Assassination Rogue DECLINED

4 posters

Gå ner

Nygren - Assassination Rogue DECLINED Empty Nygren - Assassination Rogue DECLINED

Inlägg  Nygren ons 29 sep - 19:47:30

Vem är du?
Tja, jag heter Henry, bor i sundbyberg i stockholm. Går på gymnasiet. Jag kan raida varje kväll förrutom tisdagar och torsdagar då lirar jag fotboll.


Character Information.
Min character heter Nygren. Jag är en rogue, spec: Assassination. Jag har gems och enchants som passar mig som rogue assassination. (Jag har 6028 i gs om nån undrar).
Jag har Jewelcrafting och engineering. För att få så bra gems och enchants som möjligt.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Agamaggan&cn=Nygren

PvE Erfarenhet.
Jag har raidat sen början av world of warcraft släpptes så har ju en del erfarenhet. Jag har tagit 10/12 icc25hc och 11/12 icc10hc. Kan alltså alla taktiker.

Guild Historia.
Jag har varit med i Shock Klockrent och IMP. Jag lämnade Shock för att göra en egen Guild med kompisar (Klockrent). Men ingen pallade ta hand om den så vi tog bort den. Då applyade jag till IMP och kom in. Sedan lämnade jag IMP för att jag inte fick spots till raidsen, dom tog in massa andra spelare som var mycket sämre än mig. Och jag fick inte äns rolla om platserna.
Jag blev ganska pisst efter ett tag och orkade inte vara i en Guild som jag aldrig fick raida med.

Varför oss?
Har hört att det är en väldigt bra och social guild som skulle vara roligt att lira med. Och att de är en svensk Guild som också är väldigt underlättande Smile


Några sista ord?
Nej, inte mer än att jag har mic skype vent mumble, allt som man ska ha till raids, och jag kommer alltid med flasks till raider. Tack för mig! Smile

Nygren

Antal inlägg : 3
Join date : 10-09-29

Till överst på sidan Gå ner

Nygren - Assassination Rogue DECLINED Empty Sv: Nygren - Assassination Rogue DECLINED

Inlägg  wasabiie tor 30 sep - 16:42:15

glömt att nämna att du vart med i den här guilden ? :p

wasabiie
wasabiie
Admin

Antal inlägg : 42
Join date : 10-09-07

https://anxiety.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Nygren - Assassination Rogue DECLINED Empty Sv: Nygren - Assassination Rogue DECLINED

Inlägg  Nygren tor 30 sep - 21:05:25

wasabiie skrev:glömt att nämna att du vart med i den här guilden ? :p

Jag skrev inte de för att jag skulle se om ni kom ihåg mig, jag var lite sämre på den tiden. Men nu har jag lärt mig alla taktiker och kan min class mycket bra, så nu är jag redo för att komma tillbaka. Smile

Nygren

Antal inlägg : 3
Join date : 10-09-29

Till överst på sidan Gå ner

Nygren - Assassination Rogue DECLINED Empty Rösta?

Inlägg  Bodyhump tor 30 sep - 23:05:54

Klart som fan vi kommer ihåg dig, dåligt rykte förföljer en vääääääldigt länge.

Jag röstar NEJ....HA!!


Senast ändrad av Bodyhump den tor 30 sep - 23:39:41, ändrad totalt 1 gång

Bodyhump

Antal inlägg : 12
Join date : 10-09-30

Till överst på sidan Gå ner

Nygren - Assassination Rogue DECLINED Empty Sv: Nygren - Assassination Rogue DECLINED

Inlägg  wasabiie tor 30 sep - 23:09:40

tyvärr har juh humpy rätt där
2 av våra officerare har vart med när du ninjat från raids, och om jag inte kommer ihåg fel så va d anledningen till att du blev kickad härifrån.

GL med att hinna en annan guild :>

DECLINED
wasabiie
wasabiie
Admin

Antal inlägg : 42
Join date : 10-09-07

https://anxiety.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Nygren - Assassination Rogue DECLINED Empty Sv: Nygren - Assassination Rogue DECLINED

Inlägg  Nygren fre 1 okt - 14:30:12


Jag har ninjat en gång i mitt liv de var LÄÄÄÄNNGEEE sen...och jag kommer aldrig göra de igen. Men tack ändå.

Nygren

Antal inlägg : 3
Join date : 10-09-29

Till överst på sidan Gå ner

Nygren - Assassination Rogue DECLINED Empty Du kom inte med

Inlägg  Bodyhump lör 9 okt - 0:42:33

Ha ha ha ha..du fick inte gå meeeeed....pilutta dig......hahaha

Bodyhump

Antal inlägg : 12
Join date : 10-09-30

Till överst på sidan Gå ner

Nygren - Assassination Rogue DECLINED Empty Sv: Nygren - Assassination Rogue DECLINED

Inlägg  Urgabluff sön 10 okt - 19:25:34

Som sagt dåligt rykte hänger kvar länge... kanske nått o tänka på...

Urgabluff

Antal inlägg : 33
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

Nygren - Assassination Rogue DECLINED Empty Sv: Nygren - Assassination Rogue DECLINED

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet