Anxiety
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sarevan - Combat Rogue

3 posters

Gå ner

Sarevan - Combat Rogue Empty Sarevan - Combat Rogue

Inlägg  sarevan tis 14 sep - 19:38:25

Tja,

Jag heter / kallas Jocke, Bor en bit utanför Borås. Jag har alltså en combat rogue 6030 gs om nån frågar. vet hur man styr den fick nerL K till 35% i min Guild just nu men känner för att joina en svensk guild. skulle underlätta ganska mycket. bästa raid tiden för mig vore från KL 18 eller 19 till 22:00, Vore ochså goast på helgerna. varför jag vill joina eran guild är ju första anledningen då att den är svensk för det andra hat hört att den är jävligt bra har achiv på 10/12 icc10 kan tacts för lk. men har dock inte the crimson hall ^^, och 7/12 icc25 man kommer ju inte längre med dessa pugs. Jag har vanliga glyphs som alla combat rogues, glyph of sinster strike, killing spree, eviscerate. Det som jag skulle vilja få ut av eran guild är ju min ks. så man kan börja med hms. har mick, Vent / skype tiljängliga skälvklart. Jag kan bra rutation på min rogue, den gamla vanliga. men iaf så har jag 2, 80 alts en druid tank / boomkin en warlock dps. Okej detta var allt för mig, Vi synes och Hörs.

sarevan

Antal inlägg : 1
Join date : 10-09-10

Till överst på sidan Gå ner

Sarevan - Combat Rogue Empty Sv: Sarevan - Combat Rogue

Inlägg  Urgabluff ons 15 sep - 1:01:19

Ser lovande ut, viska en officer för invite.

Accepted

Urgabluff

Antal inlägg : 33
Join date : 10-09-08

Till överst på sidan Gå ner

Sarevan - Combat Rogue Empty Röstning

Inlägg  Bodyhump tor 30 sep - 23:42:47

Whispra mig så säger jag:

NEJ!...HA!

Bodyhump

Antal inlägg : 12
Join date : 10-09-30

Till överst på sidan Gå ner

Sarevan - Combat Rogue Empty Sv: Sarevan - Combat Rogue

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet